Siuntos gavėjo atmintinė
Kurjeriai aptarnauja ne vieną įmonę ar gavėją, todėl priimti siuntą stenkitės per kuo trumpesnį laiką. Kurjeriai turi teisę nelaukti, jeigu siuntos priėmimas užtrunka ilgiau nei 10 minučių.
Gavėjas privalo siuntos priėmimo metu, dalyvaujant Kurjeriui, apžiūrėti siuntos pakuotes. Priimant siuntą nepasirašykite ant P.O.D.* tol, kol neįvertinsite visų pakuočių išorės ir kol neįsitikinsite, kad pakuočių kiekis nurodytas dokumente atitinka Jums pristatytą pakuočių kiekį.
Pastebėjus pakuotės pažeidimus (plyšusi ar sugniužusi dėžė, atsiklijavusi lipni juosta, panaudota paprasta lipni juosta, nors žinote, kad turėjo būti su logotipu ir pan.) arba pakuočių kiekio neatitikimą, Gavėjas turi tai pažymėti P.O.D.* Vežėjas neprisiima jokių įsipareigojimų dėl siuntos ar jos dalies sugadinimo, jeigu siuntos priėmimo metu nebuvo apie tai įrašyta.
Siunta laikoma pristatyta, kai Gavėjas ar jo atstovas priima siuntą ir pasirašo siuntos lydinčiame popieriniame arba elektroniniame dokumente P.O.D.*
* P.O.D. (angl. Proof of delivery) - dokumentas su gavėjo parašu, įrodantis siuntos pristatymą.
Neatidarinėkite pakuočių tol, kol nepasirašėte ant P.O.D. Kurjeris atsako tik už pakuotę, o ne už pakuotės viduje esančias prekes ar vertybes. Už pakuotės turinį atsako siuntos siuntėjas, todėl pastebėję prekių ar vertybių trūkumą kreipkitės tiesiogiai į siuntėją.